Onsdag

Okej, jag är vaken.. lite seg men vaken.
Jag börjar tro att jag ibland kan sova hur mycket som helst. De gånger jag varit barnledig i en vecka har jag kunnat sova runt 12 timmar varje natt, visserligen har jag ju alltid vänt på dygnen de gångerna men ändå.
Fast på Gran Canaria sov jag ju på nätterna och steg upp runt halv 10 på morgonen, för att inte missa solen.

Kaffet är här, bredvid mig, fast det var jobbigt idag att ta sig upp för att sätta igång det

  Jag har fått en sån härlig hosta, en sån som det känns som om man hostar upp lungorna ibland, mindre mysigt.. känner för att ut o jogga idag, men vet inte riktigt hur jag ska få ihop det, vet inte heller om det är så bra med tanke på hostan..hmm.. tänk om man joggar och samtidigt börjar hosta så lungorna faktiskt lossnar, hade kanske inte varit så bra...får se hur jag gör

 Emmah sitter här och tittar på tv. De ringde innan från simningen och sa att det var inställt idag, vilket va tur iomed Emmah ändå inte kan komma idag då hon fortfarande är en aning förskyld.

Nu ska jag roa mig med mina räkningar, ska bli jätte kul, jippie, älskar papperarbete och pengar och räkningar. En sån härlig kombination, pengar in på kontot, alla pengar ut från kontot. Yes licksom (Vad säger ni, tycker ni jag låter ironosk?)
Kanske en aning..

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Titus

En smula :-). Fast ironi och sarkasm är rätt medicin mot alla kriser så....

2009-03-25 @ 11:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0