Motionerat

Nu har jag sprungit från bilen hem, alltså dagens motion, vilket gör mig riktigt stolt över mig själv..
Så nu sitter jag alltså här och flåsar i soffan
Jaha tänker ni, din bil står ju i garaget typ 15 meter bort
Nehe svarar jag, jag sprang från en bil som stod parkerad på skolan säkert 100 meter bort, eller okej, kanske 60 meter bort iallafall. Ja 60 meter är det säkert, absolut, minst .

Undrar om jag kanske är en svår person, jag vet inte, innan har jag trott att jag är rätt simpel, simplare än de flesta andra, fast, jag kanske har fel.. tänk om jag kanske i min simpelhet blir svår?? Djupa tankar mitt i natten, så nu släpper vi det.. Blev visst lite snurrigt med

Nu ska jag krypa ner i sängen och sova.. sova är skönt, speciellt på morgonen av någon anledning. Å andra sidan, är man vaken så här sent kanske det inte är så konstigt.. Hmm, vi släpper det ämnet också tycker jag.. Tycker säkert ni med..

Sov gott alla underbara människor, ja ni mindre underbara också, hehe, inte för att jag kommer på någon mindre underbar just nu, men ni fattar. Jag vet ju faktiskt inte vilka alla är som läser bloggen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0