Min lördag

Jaha Nu är här mitt i natten, och jag ska börja packa för morgon dagen. Det blir nog bra, får ta med mig lite allt möjligt så ska det nog ordna sig.

Efter att jag gjort skolarbetet färdigt så stack jag med D till en fest. Jag får säga att jag inte varit med på en av deras fester på ett tag, så kontrasten var stor, om inte enorm, men det som slog mig var att här verkar alla ha kul. Alla känner varandra, och man pratar om verkligen allt, eller absolut ingenting.

Dom är helgalna, men snacka om kul jag hade. Haha, jag har varit med på deras fester tidigare, saken är den att jag i princip aldrig druckit när jag varit där, men en dag så.
Jag förstår inte hur mycket de tål, men de har bra musiksmak,
Hur lärde jag känna dessa? Via min kära bror, de som är med på bilderna är några av hans bästa kompisar. Helgalna, helroliga, helgoa, innerst inne
Ni skulle sett dem dansa, här snackar vi inte om jucka i takt till musiken, eller, jo, de va kanske precis de de försökte göra, hmm, blev lite osäker här nu.



Det var fler folk där, men jag ville inte ta kort på allt, men ni skulle sett, antingen skulle ni suttit och flinat lite fisförnämnt, eller så hade ni asgarvat.

Nu är jag iallafall som sagt hemma och ska packa. Redan klockan 9 imorgon kommer de och hämtar mig, men jag tänkte att jag kunde sova i bilen.

Hinner nog skriva ett inlägg till imorgon innan avfärden, det ska bli kul. Sov gott mina små prinsar och prinsessor, eller vad man nu ska kalla er alla små gulliga läsare

Kommentarer
Postat av: joanna

härligt att du fick festa oxå efter uppgiften jag bad dig fixa..men som sagt jag hade kunnat...Men Men :D (i dont say nothing)

Det gör mig glad vännen att du kunde festa loss lite innan stockholmo- the Biggest little city in the world! Vi kommer garanterat sova i bilen :P (what a ride). Kram//sov gott

ps: jag kommer nog inte hinna läsa ditt inlägg imorgon bitti så : keep me updated

2009-03-15 @ 02:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0