Min hals

Ojsan vad hes jag är idag. Jag kan nästan inte prata för rösten håller inte.Tur att man inte har ett jobb som kräver en massa prat.
Ringde precis dagis och sa att jag inte skulle lämna Emmah förrän klockan 11 istället, och jag fick säga det 2 gånger innan de hörde.
Berättade jag förresten att emmah hade blivit klippt i både håret och tröjan igår på dagis? Inte mycket förvisso men iallafall. Problemet är att av de 2 som Emmah umgås med, skyller alla på varandra, och det behöver inte alls vara så att Emmah är oskyldig hon heller iomed hon kanske tillåtit det.

Det här var inte kul, hosta samtidigt som jag är hes och har ont i halsen, ska gå och kurera mig själv nu.

Hoppas ni pratar bättre än vad jag gör idag. Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0