Min eftermiddag

Efter skolan åkte vi till Mr T, har aldrig sett hans hus innan



Tydligen har han 2 katter, vilka var riktigt söta. Han hade bakat muffins, men han åt mest av degen, jag var lite skeptisk då jag faktiskt inte vet om bakpulver kan svälla i magen, men jag tror inte det. Han får meddela mig om vilket sedan. Tydligen har han ingen mjölk, utan vi fick små mjölktetror, men jag är inte den som är den, hehe. Riktigt fint hus iallafall, riktigt fint.
Nu är jag och vattnar mammas blommor, eller ja, nu bloggar jag ju, men jag har vattnat dem också. Funderar på att åka hem och äta eller åka till pappa för att snylta. Hmm...
Ni kommer få ett blogginlägg till, om typ 5  minuter, sedan blir det inget mer idag, kommer nog ha svårt att blogga imorgon, men ni vet att jag gör mitt bästa:)
Förtsår att ni saknar mig djupt, jag saknar er, ja via bloggen då, men det kommer kära ni. Undrar förresten om man kan blogga från båten i Stockholm, annars får ni överleva ett dygn utan mig. Hmm, aja, mitt största fan är jag ju där med så..men ni andra...hmm

I dont want to translate all this in English, but i was with Mr T before, in his house. Nice, and on Sunday Im going to Stockholm with some of my blogfans, wiiee!!
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0