Min dag

Nu idag har jag hunnit vara i skolan för handledning till miniprojektet och snabbt försökt organisera oss. Inte för att vi lyckades organisera oss, men men.
Innan dess åt jag, gissa vad, Yes, Sushi igen. Min syster bjöd mig, för hon ville ha det. Jag känner faktiskt att mitt beroende börjar stillas lite, så nu hoppas jag att jag får ungefär 3 dagar utan ett sug efter detta.

Fortsättning på resan kommer nu, för självklart åkte vi in till Stockholm. Jag ska bara meddela er om att GPS är något väldigt väldigt bra att ha, man hittar överallt, och man får reda på hur man ska köra, men sedan får jag ju också påpeka att de inte bör göras lagliga för blinda än iallafall. Sväng NU, ungefär 5 meter innan svängen och sånt är ju kanske inte det smartaste.

Gissa vad vi åt i Stockholm? Rätt igen. Tänkte på, vet ni varför de har hål i bordet. jag vet det också.
Menyn var lite svår att förstå bara, men vi fick ätbara saker så:)
Men självklart hann vi även med en runda i gamla stan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0