Min dag hittills

Hej!

Nu är allt bra igen, riktigt bra.
Varit ute på stan i Halmstad med Joanna några timmar, letat efter skor, och hittade till slut, i den absolut sista skoaffären vi var in i. Problemet nu är att jag blev kär i 2 par skor, men det skulle bli för dyrt med båda. Samtidigt kan jag aldrig bestämma mig, för vilka jag än väljer, kommer jag fundera på om jag gjorde rätt. Ingenting här i livet ska tydligen vara lätt.. Det är tortyr för mig att vandra runt bland skor, eller kläder, men då och då nöp jag mig själv riktigt hårt så att jag kunde behålla min fokus

Riktigt dålig bild, men bättre än inget


Gissa vad vi gjorde sedan

Ledtråd:



Yes, Espresso house.. helt underbart. Helt helt helt underbart.. som ni ser var det sol, jag och Joanna pratade om en massa, och ja...lovely...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0