Med de sista orden säger jag...

Så, kvällen har varit effektiv, ordnat med en massa tråkigt pappersarbete men också hunnit med ett ganksa roligt samtal. Nu är jag redo för morgondagen.. eller snart, ska sova några timmar först.
Emmah ligger redan i min säng och snarkar, bara för att hon är förskyld..

Känner för att gå ut i helgen, så vad säger du syster yster?? :) Du, jag, vi.. försöker fixa någon som kör, jag har redan några namn i huvudet så dricker vi, festar, skrattar och tar över dansgolvet;);) sounds good ha?? :)
Ok, vi pratar om det imorgon.'

 

Imorgon ska jag äntligen ta mig till staden och handla upp presentkortet. Vet att jag sa halv 3 till någon, men det kommer nog inte bli förrän 4.

Nu är jag redo för sängen, eller jag ska läsa lite i den spännande boken "brott och straff" först. Handlar lite om samhällets makt över människan, ungefär. Tänkvärd, ja.. rolig att läsa, nope

Good night

Kommentarer
Postat av: Therese

JO ! festa låter mkt roligt! ;)

Du, jag såg att jag inte sluta förän halv4 idag :S men du skrev att det ändå inte skulle bli förän 4?

Jag kommer till dig vid 4 då:P

2009-03-25 @ 06:55:22
URL: http://thisoneday.blogg.se/
Postat av: Titus

:-)

2009-03-25 @ 11:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0