Ja vad bra



Kolla coolt! Nu minsann kommer det finnas egobilder så in i.
Jag? Självisk? Fåfäng? Hmm, alltså, saken är helt ärligt att jag egentligen inte tänker så mycket på mitt utseende, hör och häpna. Men det är ju alltid roligare att läsa en blogg med bilder, eller hur=)?

Håller på med ungefär 300 saker nu, eller ja, just nu sitter jag ju här. Har inte bråttom än så jag ska nog hinna det mesta!!
Ska iväg sedan så.. Imorgon ska jag och Emmah på simning på sjukhuset.

Jag har hittat min mobil. Yes! Den var inte tappad vilket var tur, allt finns ju på det sim-kortet som jag behöver.
I alla fall, den låg i badrummet, på tvättkorgen. Hmm, smart Rebecca, riktigt smart!!

Ni skulle bara veta hur ofta jag beundrar mig själv, suck..

På med hög musik, börja städa lite och sedan packa ihop snabbt för morgondagen.
Höres ikväll...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0