Inköpslistan, den omgjorda varianten

  • Okej, jag måste tänka om och göra om min inköpslista en aning

  • 2 Par skor ------ 1 par skor (Hmm, snyft)
  • Underkläder ---- (man kan ju faktiskt klara sig utan underkläder, underkläder är överskattat, lr ngt)
  • Tops --- (Ett måste, annars kan jag inte sminka mig)
  • Bodylotion från Bodyshop ---- Jag har så jag klarar mig hemma
  • Nya kläder ---- kläder är kanske också överskattat, eller inte, men jag klarar mig
  • Nya kläder till Emmah ---- hon klarar sig hon med
  • Jacka ----- Jag får använda sommarjackor och frysa lite grann istället
  • Storhandla allt jag vill ha ---- Storhandla smart istället och försöka äta mer hemma hos andra istället, ex pappa eller mamma
  • Strumpor --- Ett måste då min kära syster ofta "lånar" av mig och de kommer aldrig tillbaka
  • Smink----- har redan så jag klarar mig
  • Sminkborttagning till vattenfast mascara --- med tanke på att jag har världens bästa vattenfasta, och världens dåligaste borttagning(H&M:s) brukar jag gå omkring med svart under ögonen i 3 dagar, och det får jag fortsätta med denna månaden också

Tror det var allt jag tänkte mig denna månaden, yes, planering gör det hela mycket bättre..typiskt att man ska vara en impuls-måste-ha-den-nu-människa så fort jag kommer ut. Brukar dock hjälpa att slå mig själv ganska hårt på armen eller i ansiktet, kommer ha många blåmärken.. jag klagar inte, bara så ni vet... jag är grym på att vara ekonomisk (Speciellt när det inte finns pengar på kontot)

Nu ska jag slänga sopor.. wiihiii!!

Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0