i Skolan, vart skulle jag annars vara licksom

När man är i skolan måste man ha energi
When you are at school, you need energy

Hjälp vad mycket godis jag äter jämt
My god I eat alot of candy


Joanna, lika duktig som alltid.
Joanna, as good as allways


Haha, den blev ful
Ugly pic, hehe


Snart är det lunch, jag är sugen på Sushi, (som vanligt) men det är för långt att ta sig dit
Soon, its lunch, Im up for Sushi (as allways) but its to far away)

Jag är lite osöker på om en person kanske inte varit riktigt ärlig om sin ålder trotts allt, även fast jag trodde mig ha listat ut den igår.
Ps, inflyttningsfest lördag, men jag bjuder er lite mer privat, inte via här=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0