Här är jag

Hej, ungefär så här har jag legat hela dagen, Ja inte på soffkanten då, men ni fattar, hoppas jag



Nu ska jag snart iväg med lite folk och titta på Melodifestivalen. Melodifestivalen är jag väl inget Fan till direkt, snarare att det känns lite plågsamt, men sällskapet är trevligt iallafall, så får nöja mig med det.
Sedan måste jag packa för imorgon. För imorgon åker jag, wiiieee

Stockholm/Finland, Here I come. Ska bli kul, och jag lovar er, ni kommer få uppdateringar och bilder, jag inte imorgon och måndag, men när jag kommer hem.
Kul med lite vardagsäventyr, och som jag sa till Joanna, "What happens on the boat, stays on the boat, and on my blog" 

Nu ska jag Titta färdigt på det här frågesportsprogrammet med pappa, och sedan iväg. Skriver eventuellt mer inatt.

Hoppas Ni får en riktigt trevlig kväll ikväll. Om ni ska ut och dansa, så dansa lite för mig med. Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0