God morgon god morgon, hör fåglar sjunga glatt....

Riktigt trött, men jag trottsade alla hinder och tog mig till skolan i alla fall. Så nu sitter jag här, och ska plugga.
Funderar allvarligt på att lägga mig i en soffa någonstans istället.

Fast vi får se hur jag mår efter en Redbull och en kaffe.

Sedan ska Rebecca bogsera en bil, så alla som bor i Halmstad bör hålla sig inne mellan 12 till 14 ungefär.. ett litet vänskapligt tips från mig, o andra sidan om ni känner er väldigt bra på att just bogsera bilar så kan ni ju höra av er, innan 12 helst så kan ni kanske hjälpa till. :)

Men det kanske kommer gå bra ändå.


Idag är det fredag, fredag den 27 mars, och jag kunde varit piggare, o andra sidan lever man bara en gång, i alla fall säger man så, man vet ju aldrig, och sova kan jag göra en annan dag.
Nu till skolplugg... suck.. hemtenta om makt i samhället, funderar på att skriva om skolan..

Kommentarer
Postat av: Daniel

Kom ihåg att det e helg nu då ska man inte plugga!

2009-03-27 @ 13:56:39
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0