Ge mer kärlek

Tja!

Vad ska ni göra ikväll?
Jag ska få besök, även fast bilen tydligen krånglade, ja inte min då. Min bil krånglar aldrig.. även fast det är en saab från årtalet 1989 och den ser ut som en rosthög. Jag ger den en massa kärlek, tror det är därför den aldrig krånglar, för ja, jag älskar den bilen och är den trogen, den älskar mig tillbaka och är mig trogen. Så funkar det.

Vem som kommer på besök.. ja ni, ska se om personen ifråga vill vara med på bild sedan.. man vet ju aldrig..

Men en ledtråd kan jag ge, personen länkade mig idag, så vissa av er fattar, ni andra, den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge.
Nog för att jag aldrig gillat den meningen, precis som om man inte skulle kunna vänta för länge på något, men säger de det så..

Nu ska jag sysselsätta mig med något så roligt som.. hmm.. tv-tittning. Jag har inte tittat på tv på evigheter, känns som om jag ligger efter lite. Ska ordna det nu.

Hörs senare kära läsare/vänner

Ps, wiihii..på lördag ska jag ut.. ska bli så kul..eller hur Thess??

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vet vem det är:P

2009-03-26 @ 20:27:51
Postat av: Titus

Jag med! Hihi

2009-03-26 @ 20:55:19
Postat av: Therese

Lördag :D YEEEY

2009-03-26 @ 21:24:43
URL: http://thisoneday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0