Fredagkvällens göromål

  • Nicco kommer snart för en cigg...
  • Bada Emmah....
  • Härda mina fingrar mer på gitarren....
  • Plugga, plugga, plugga...
  • Bada....
  • Dricka en öl, eller lite vin....
  • Filosofera....
  • Kanske titta på en film....
  • Thess kommer kanske inom....

Ja roligare än så blir det nog inte, men det är ok för min del, man är ju ändå mamma, och student, så man får ju prioritera. Nu ska häe spolas upp badvatten, för jag har ett badkar, med en obegränsad mängd varmvatten. Undrar hur länge jag skulle få ha igång varmvattnet innan det tog slut, aldrig kanske. Det är ju kommunalt, men oj vad dyrt det skulle bli, och onödigt. Detta kommer från någon som inte ens kan ha igång vattnet när jag borstar tänderna, knäpper av det när jag inte behöver det. Värnar om naturen, elen och andra. Jag måste vara en ganska omtänksam människa, tro´t eller ej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0