Flygande drakgrisar, ja jag skriver alltid rubriken sist

God morgon.

Är halvt stel och halvt trött, känner att jag sovit FÖR bra, och då är det alltid jobbigt att ta sig upp ur sängen.
Som vanligt dricker jag kaffe nu, men mjölken tog slut, ve och fasa. Fast jag fick iallafall lite mjölk i kaffet så ska nog klara mig.



Emmah full fokus på tv:n. Jag gjorde välling till oss, vixen välling. Det är inte gott, emmah vill inte ens ha sin, men jag har inget annat ätbart till frukost här hemma, ska handla senare idag då pengar har löst sig. Ska bara försöka vara äckligt snål så att jag kan ha med mig lite till Stockholm.


Ja nu berättade Emmah för mig precis om en gris som kan bli vad han vill, en drakgris, en gris, en kaningris osv, så jag får väl kolla på det här programmet hon menar.
Bye så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0