Fler bilder

Från förra helgen, då jag nu fick bilder från andras kameror

I stockholm gör de reklam för o röka.. var tvungen att ta bildbevis på detta


Ja en aning ego är jag, men man kan ju inte klandra mig för att bara använda de absolut bästa bilderna så... snarare ibland tvärtom, jag är inte speciellt fotogenisk

Showen på båten, kolla in vad långt hår jag börjar få.. så går det när man aldrig går till frisören.. Vi fick bra utsikt och bra bord för T träffade på några som pratade samma språk som honom, jag lärde mig säga Hej, och Jag heter Rebecca, tror jag iallafall, om de inte lärde mig något helt annat.. hmmm..iallafall, nu har jag glömt allt redan så..nej, med samma språk menar jag inte Skånska, jag pratar om ett riktigt annat språk

Dagen efter var tortyr, kolla in mig, speciellt på de kortet med mig i bakgrunden. Jag kunde inte äta på flera timmar. Vilket påminner mig, nu är jag hungrig, så nu ska jag laga mat.



Hejdå....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0