Fick en cosmo igår/inatt eller imorse

Det här är det jag roat mig med under dagen, en cosmo, otroligt att människor känner mig så bra och kommer med sånt.

Jag blir enormt tacksam, men känner mig nästan bortskämd, nu är inte steget långt tills jag börjar prata stockholmska och försöker låna pappas kreditkort, o andra sidan hade det aldrig gått, plus att jag inte haft samvete till det men... tänk om jag råkar bli en sån egotrippad, egocentisk, bortskämd sak som börjar ta allting för givet.. slå mig hårt i huvudet då, eller nej, inte hårt, ni kan ju göra det lite försiktigt kanske

 
Det här har jag också roat mig med idag
Hon har ju inte badat hela dagen, men en stund i alla fall



Bara Emmah blir frisk till imorgon, det skulle vara skönt, för jag vill handla skorna och in på chili. Smarta jag har dock inte riktigt kommit på vart jag har lagt presentkortet, men det hittar jag nog snart.

Ska kolla hur mycket pengar jag har kvar nu och funderar sedan på att åka och handla lite. Inte storhandla, men jag vill ha mjölk, och frukt, chips och något att äta imorgon.

Nu, duschen.  Yes, ska bli underbart att få känna sig som en människa igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0