Älskar en fredag

Yes, syster ringde precis. Hon kommer hit med en bra film och godis.
Kan jag ha ett bättre liv? Nej!
Helt underbart, sånt här älskar jag.
Vet att jag sa att jag skulle lägga mig innan, men nu blev ju det här mysigt.
Perfekt en fredag!!

Satt och tittade på mina horoskop, jag är enligt vissa horoskop "Oxe", enligt några är jag "Tvilling" Inte konstigt att jag är en kluven människa som är en aning oförutsägbar, hehe. Där har ni förklaringen. Oxe och Tvilling är ju ganska olika, men tydligen går de ihop rätt bra i min kropp. Coolt, det var det faktiskt en sån tant som sa en gång till mig, du har två tecken i dig, och de kommer fram olika beroende på när de behövs.

Nej, nu kommer syster.. Höres imorgon..

Thess och jag, gamla bilder.. eller inte gamla, men de är inte från idag
 

Älskar livet..Tack för att jag lyckats skapa det så bra, och för alla olika människor jag har runt mig, alla just nu ger mig positiv energi, både de nya och gamla.

Har jag förresten nämnt att jag kanske träffar någon, lite.. tänker i alla fall inte gå in så mycket mer på det förrän det är okej att nämna det, och när jag blivit mer säker beträffande vissa saker... :)
Nu blev ni nyfikna, hahaha.. lovar, jag kommer skriva mer om det, men inte inom den alldeles närmsta tiden.
Kanske om ni tjatar lite... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0