Vad är det för dag ?? Söndag va??

Jag gick ut på internet för en timme sedan.
Tänkte blogga då, men någonstans ute på facebook, läsning utav bloggar och igenomlyssnandet utav lite musik glömde jag helt bort det.
Tills nu, då jag skulle stänga ner datorn och gå ut och skriva i min bok, då slog tanken mig... hey bloggen!!

Nu är jag här, efter en lång dag med kära kompisen och hennes son.
Dagen var intensiv då barnen hade en förmåga att stissa upp varandra något kopiöst. Men trevligt och kul var det..

Jag vill inte visa några kort utav dagen, då hon kanske inte vill att bilderna på sin son läggs ut offentligt.
Men de lekte så kul ihop, och Emmah fick en puss innan vi gick.
Då nämnde hon viskande till mig när dörren stängdes "mamma, jag tror han är kär i mig" hahahaha.. så söt är hon..

Nu ligger jag i min säng och äter chips. Inte för att jag ens är sugen på chips.
Jag är nog egentligen sugen på potatisgratäng.. eller sushi.. men man tar vad man har heter det..

Jag ska strax ge er en uppdatering om mig själv och mitt liv, men jag återkommer om det lite senare..

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Rosie

Naaw vad söt hon är! (Klart han är kär i henne. Hon är söt och han är en riktig tjej tjusare ;) )

Ja roligt hade dom minsann! Hela långa dagen.. Och vi satt, men hade roligt vi också.



Hoppas på en nästa gång.. Hörs!

2009-07-20 @ 00:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0