Ballonger

Jag har inte riktigt kommit in i det här bloggandet än, så därför glömmer jag självklart att ta med mig kamera eller ta bilder när man gör något.

Kom ganska nyligen hem från Maxi där jag och Madde åt lunch. Köpte även lite smått och gott som kan behövas, en disktrasa tillexempel märkte jag är ganska bra att ha hemma :) Fick en fråga an någon häromdagen om varför det heter disktrasa, det är ju inte direkt så att man diskar med dem.
Frågan är visserligen befogad, varför heter det disktrasa, men det jag också tänkte på var att personen i fråga verkligen måste skatta mig ganska högt då man ställer mig, en sådan fråga.. haha, precis som om jag skulle veta :S

I alla fall, tamponger är också bra att ha hemma då min kropp har ett invärtes slagsmål. Min kropp vill ha mens, mina p-piller tycker att den kan vänta en vecka.. som ni förstår kommer de inte riktigt överens.
Hade ju spiral innan för er som följt bloggen ett tag, men tog ut den och går på piller nu istället.

Vad mer vad mer ?!? funderar på att åka till chilli sedan, har faktiskt ett presentkort där som skulle behövas shoppas upp.

Idag fyller min kära kompis år, 2 år har jag nu känt denna människa :) SÅ HURRA HURRA HURRA!! :D
Skulle önska att jag hade kunnat följa med dem på bio ikväll, men det går inte då barnvakter inte riktigt vill infinna sig.
Hoppas ni får kul ikväll vännen




Ne, ska nu alldeles strax ringa några samtal och sedan göra något.
Fast jag har faktiskt varit ganska effektiv redan idag. Här är städat och dammsuget och tvättat och torkat golv.
Man vill, man kan, och ibland har man inget val.

See you!! Hörs snart!!

Kommentarer
Postat av: joanna

ÅH så gulligt att du skriver det på din blogg :D beccis du får mer än gärna hänga med min "fantastiska 4a" när du vill - en 5e medlem är alltid välkommen ^_^ hihi

tack för ditt underbara sms på morgonen, det var väldigt uppiggande- really sweet.

ifall du ändrar dig ang kvällen så är du mer än välkommen. tack kram kram

2009-07-13 @ 17:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0