Stallet

Ja, för ungefär 7 timmar sedan stack jag alltså till stallet.
Nu är jag hemma :)

Efter samtal med Monica, ponnyridning för Emmah, mockning och rycktning utav hästarna, de stora.

Bilder följer :

Här är min lilla belle :)


Emmah klappar shettisarna som ingen kommer ihåg namnen på




Hon till och med satt på en av dem, men den andra ville buffa på henne därav Emmahs blundande
'



Summa sumarum har då alltså hela dagen varit väldigt givande, förutom att jag inte hunnit inom gymmet.
Men å andra sidan mockade jag och bar en del hö/halm så det är väl en träning i sig :)

Nu ska jag börja med maten tills "sambon-for-the-week" kommer. Kommer inte hinna ha maten färdig, men jag ska göra mitt bästa.
Höres senare kära ni !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0