Uppe med tuppen

Eller halv 10 kanske inte kan räknas som uppe med tuppen

Men.. idag ska jag iväg och jobba så sitter här och försöker göra mig själv iordning lite, genom att dricka morgon kaffet..

Min tatuering har läkt helt (fort går det med en bra tatuerare och bra läkekött) :) och jag är så grymt fruktansvärt nöjd..





Jag vet att tatueringen blir spegelvänd, men om ni vill veta vad det står, får ni allt fråga kära ni :)

Så här ser jag alltså ut precis just nu



Men ja, jag ska byta kläder innan jag åker.
Har nu 40 minuter på mig att fixa mig, bädda säng, packa väska, och sminka mig snabbt. Just det, barnet ska också göra sig iordning.
Men jag hinner jag hinner... så bli nu inte uppstressade för min skull..

Appropå något helt annat, jag måste sluta röka, jag har blivit alldeles för beroende... jag behöver some help..suck.. ska kolla upp det mest effektiva sättet att sluta på... skulle eventuellt kunna vara att hugga av sig armarna, men nej.. någon lindrigare metot kräver jag..

See you later ok ?!?! :)

Kommentarer
Postat av: Magnus

Du har byxorna alldeles för långt upp Rebecca. En smula justering tycker jag att vi läsare allt kan kräva av dig.



Vi vill ha bättre utsikt. Vi sitter ju trots allt på förstaplats. Gör om, gör rätt :P



Mr T: Du måste vara en av få som gillar min otroligt dåliga humor :D



Jag får dölja mina rodnader med smink från Aquavera.



2009-07-31 @ 12:40:46
Postat av: Magnus

ps. Den där verifieringsfunktionen är ju helt åt vettet. Gissa vad jag fick skriva in...nej det kan ni inte:



"surtax Erik" ?????



WTF!

2009-07-31 @ 12:42:09
Postat av: Jasmine

Nicorette har jag hört ska funka hyfsat. Lycka till :-) Kram

2009-07-31 @ 19:16:19
Postat av: Sofia

vad är det för text?:)

2012-01-15 @ 15:27:06
URL: http://fialajsa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0