Tisdag

Dagens utlovade bilder

Raggsockar och shorts.. nej jag vill inte ha ngn kommentar om detta tack


Tummen upp.. för.. jag vet inte..


Emmah, att det kunde ta 40 minuter att ta på sig trosor, byxor och tröja är otroligt...


Ska iväg nu, jag kommer bli av med bilen nu idag :(
Då sitter man så vakert där man sitter... men jag ska lösa det..
Det finns alltid en lösning på ett problem, finns det ingen lösning finns det inget problem.. eller så får jag bara hitta vägen till lösningen.. hehe

Puss


Kommentarer
Postat av: Magnus

Jag vill köpa dina raggsockar. Jag behöver någonting som gör det enklare att ragga på tjejer you know.

2009-07-28 @ 19:07:25
Postat av: T

Gillar din humor Magnus :)

2009-07-29 @ 04:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0