Sorry

Riktigt dålig uppdatering nu ja.. jag vet

Men jag har släkt från Umeå coh norge här, med mina 3 små kusiner. Gissa om det är fullt ös och fullt upp hela hela tiden :) Visst är det roligt, riktigt roligt :)
Jag har också hunnit med en älgsafari samt varit lite då och då med J. Man får ju klämma ihop allting lite då man ska hinna med en massa på väldigt lite tid :)
Fast jag gillar att hålla igång, om jag bara vet att jag kan få ta det lugnt senare. Och det kommer det med.. med vila och mer sömn.

Jag kommer försöka uppdatera mer ikväll då jag kommit hem..

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Magnus

Roligt att ha släkt nere i Västerbotten va :P

2009-07-23 @ 18:56:15
Postat av: carlie

har varit uppe i rätten.. men det är väl inga större problem värre är det med att han säger att jag har en massa skyldigheter som jag ska följa.. men han har inte en enda.. sen väldiga otrevligtheter när jag hämtar henne.. det har blivit bättre.. men jag vet inte... jag har haft henne tre veckor nu undersommaren.. och han har ingt henne en gång.. dagen efter hon fyllde år..hm.. hur intresserad är man då igentligen.

2009-07-24 @ 18:27:58
URL: http://carlie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0