Sanningen om mig ! Lite vet ni, annat inte

Bara att erkänna, jag är som jag är helt enkelt..
Men det finns en anledning till det mesta, och en del saker gillar jag faktiskt med mig själv.
Jag själv kan tycka det är lite småcharmigt sådär.. om man nu får vara sån :)

Här kommer en uppdatering om mig och mitt liv just nu

Jag börjar få kontakt med en del gamla kompisar, superkul

Jag har haft tillgång till en bil nu en vecka, och kommer så ha i nästa vecka

Min bil är nämligen lite halvsönder och jag vet inte om det är värt lagningen, vilket gör mitt hjärta ledset
Jag börjar bli kär, kärlek utan garantier

Jag har nu påbörjat mina små projekt med stickning, och broderier

Jag älskar att läsa

Jag skriver typ dagbok varje dag, fast den är inte som en vanlig dagbok då det kanske inte är 100% sanningsenlig, utan den är mer överdriven, eller underdriven till inspiration för den bok som en dag kommer skrivas av mig

Jag ska en dag skriva en bok


Det var nog det ja, för tillfället
Här kommer bilder på mina projekt

En tröja som ska stickas

Broderiet som ska bli färdigt

Och en massa andra saker som ska göras, är halvt påbörjade, eller är bra att ha hemma :)


God morgon förresten.. hoppas dagen börjar bra för er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0