Nimis





Här har jag bland annat klättrat omkring nu i helgen. Skit roligt, riktigt mysigt, god picknick och riktigt riktigt jobbigt :)
Hade en helt fantastisk helg med en hel del händelser. Jag vill tacka er alla för helgen :) Minnesvärd.. ;)
Vill också påminna er om att SKICKA BILDER TILL MIG !!

Som sagt klättrade vi omkring där, har fortfarande träningsvärk. Vi såg en hel del utav Skåne, och vi var på en del olika krogar. Minnesvärt minnesvärt.

Igår var man rätt seg, men hjälpte ändå mamma och Morgan med en städning och just nu sitter jag här, men vattenfast maskara under ögonen, en t-shirt jag sov i och min kompis Madde här.
Vi dricker kaffe, vilket är gott, riktigt gott..

Jag kommer ge er bilder när jag kommer över några bilder..

Nu måste jag göra mig iordning en stund... Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0