Middag

Håller just nu på att laga mat, kycklinggryta får det bli då det blev en massa över sedan igår.
Kör mitt eget lilla recept med "häll-i-allt-du-är-sugen-på" så får se hur detta slutar.
Var nämligen sugen på morötter, vindruvor, apelsin, kyckling och jordnötter :S
Vi får helt enkelt smaka och se sedan hur det blir.
Känns så mysigt bara med en gryta puttrande på spisen och jag själv gör lite allt möjligt husmoderligt. :P

Förstår att ni alla väntar på en bild på mig, men det kommer senare.. ni kan få en gammal bild så länge



Tänkte på det här med förhållande och kärlek innan.
Varför är den så ägandebenägen ?
Svartsjuka, regler, gränser för vad som är acceptabelt eller inte etc.
Svårt svårt... och ja, ni kan tolka det hur ni vill, men det enda jag menar är egentligen, varför är kärlek så ägandebenägen??

Ska äta :) Se hur det smakar...

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Titus

Kärlek ska aldrig kännas krävande eller kvävande. Man vill dock ha en sorts ensamrätt till den man älskar men att kärlek skulle vara ägandebenägen? Hmmm... Och svartsjuka hör inte dit i en perfekt relation...Fast sen så finns det väl inte så många sådana...

2009-07-12 @ 07:05:21
Postat av: carlie

alla är väl lite svartsjuka av sig.. men man måste kunna skratta åt det åt sig själv då... men jag tycker att det är svårast när den ena har barn och den andra inte.. när man bor ihop och ska kunna komma överens om regler.. alla är ju inte lika dana.. det är det svåraste tycker jag..

2009-07-12 @ 09:13:37
URL: http://carlie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0