Måndag

God morgon

Inatt gick jag ut på internet för jag tänklte blogga.
Efter att ha kollar facebook, läst de bloggar jag brukar läsa, betalat mina räkningar och sedan stängt av datorn, kommer jag på, just det, bloggen..

Får bli nu jag bloggar istället :)
så här ser jag fortfarande ut klockan 12 på förmiddagen



Har nu sagt hejdå till mina fastrar och kusiner som drar sig uppöver igen. Kul att ha dem här, tråkigt när de åker..
Men tänkte våldgästa dem i vinter så :P

Nu ska här städas och göras iordning.. ska bli ganska skönt.. Ska bara smörja in tatueringen först :)

Vaknade på riktigt bra humör idag :) Whiie!! Fattar inte riktigt varför.. men sedan såg jag också att J skickat ett morgon sms.. tänk vad lite som kan göra en dag ännu bättre.. För jag är inte bortskämd med sms från den killen vill jag lova.
Men ta det lugnt kära vänner, det beror inte på att jag blir rådissad utan för att hans mobil inte vill fungera (haha, eller så hoppas jag att det är;)

Puss puss kära ni..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem är J nu då ;)

2009-07-28 @ 10:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0