kaffe

God morgon god morgon.. eller god förmiddag blir det.
Blev rätt sent för mig och Madde inatt, så vi sov rätt länge, men det var skönt..

Sitter här nu med en ostmacka och kaffekoppen.. lyssnar på michael jacksons "They dont care about us"

Idag ska jag eventuellt fixa lite i trädgården, och i em ska jag jobba lite som personlig assistens. Eller prova på jobb.
Ska också kanske träffa mina kusiner som är här på besök. Sedan ska jag en runda till halmstad.
Under tiden ska jag skicka en massa sms. Det roligaste är att jag ska skicka till en som inte kan svara.
Funderar på att bara ställa en massa massa frågor..

Skriver mer snart när jag gjort mig  iordning


Kommentarer
Postat av: Ekkasit

upptäckte ett par fina skor och en snygg jeansjacka i bagageutrymmet i min bil - jag tror sakerna tillhör dej =)

2009-07-15 @ 12:37:40
Postat av: Madde K

Oh är det jobbet som du var på intervju för? som jag tipsade om? Hoppas det går bra i alla fall! KramaR!

2009-07-15 @ 14:24:33
URL: http://pixiebob.blogg.se/
Postat av: Magnus

They don`t care about us är den första låten jag kollade upp efter Jacksons död.



Det har riktats fruktansvärt fåniga anklagelser mot den låten.



2009-07-15 @ 17:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0