Information

Okej okej, fick en förfrågan från Madde om information om mig själv jag missat att dela med mig av.

Sä här kör vi :

Det här är jag:





Det här har jag på mig idag




Skostorlek : 36,37 beroende på
Stjärntecken : Oxe, enligt vissa tidningar tvilling. Känner mig dock som en oxe..
Ögonfärg : Mörkblå, ibland bara blåa
Humör : Oftast ganska nöjd faktiskt
Sak som gör mig arg: När jag är frustrerad, haha
Tatuering : Kina tecken på höften, vänskap (jag har dubbelkollat så att det verkligen är vänskap) Kommer dock snart 2 nya ;)

Nu ska jag springa ut i regnet :)

Just det, jag kommer blogga en gång till idag, sedan blir det uppehåll tills på söndag, iomed jag åker iväg.
Hoppas ni överlever och hittar på något kul :)

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Magnus

Jag kommer att överleva, för jag kommer ialla fall ha saker att göra =)



Vad var syftet med bild nr 2 föressten ? Eller det behöver inte ens vara något syfte, fin bild! host host!



2009-07-10 @ 23:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0