God morgon tisdag

Aa, jag vet jag vet... jag suger på det här med att uppdatera bloggen

Men vet ni, jag kanske har ett ganska upptaget och socialt liv irl och därför bloggen kanske hamnar längst ner bland prioriteringslistan.

Men JA, jag ska börja bli bättre på att uppdatera..

Så vi börjar med att uppdatera morgonen, hmm...
Madde H väckte mig, tog mig 40 minuter att få Emmah att klä på sig själv, har ätit 2 kaviarmackor (duktigt duktigt, då jag har en liten liten tendens till att slarva med just frukost)
Fast igår kan jag skylla på att jag inte hade någon frukost hemma..

Nu ska en säng bäddas och en Rebecca göras iordning.. Sedan ska jag se vad som händer idag.. har 3 alternativ.
Måste noppa ögonbryn, men ORKAR inte, suck..

Återkommer om en stund med bilder... promise (om de sedan är bra bilder eller inte får ni faktiskt ta)

Kommentarer
Postat av: Magnus

Det är inte bloggen du är sämst på, det är en annan grej :P



Men förklaringen står ju däruppe, so good for you.

2009-07-28 @ 18:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0