God morgon fredag

Sitter här, och har redan hunnit averka 2 samtal, med syster och kära mamma.

Imorgon sticker jag till hbg och ska njuta av livet, samt festa en del.
Enda orosmomentet där är hur mycket sprit de kommer hälla i mig, men ska försöka att inte dricka FÖR mycket.. :)
Kommer att bli mycket mycket trevligt :)

Sä här ser Emmah ut än så länge idag.. Förstår inte heller hur hon alltid hinner dra fram mer än jag plockar undan


Aaa, jag vaknade faktiskt med frustration idag. För att det känns som om en del människor vill stänga in en i ett litet hörn.
För att det känns som om man inte får vara fri. Dagens samhälle hjälper ju inte direkt till för några frihetskänslor, och det blir ännu värre när människor runt omkring en vill bura in en i ett litet hörn och man ska stanna där.

Min själ är fri, och jag kommer se till att det alltid fortsätter vara det.

Men nu ska hög musik på, och här ska tillfixas är min plan :)

Såg ni hur fin månen var igår förresten ? Vad är det med månen som alltid ger en en känsla av mystik ?

Kommentarer
Postat av: Mange

Du vet, här i Norra Sverige till skillnad från Södra Sverige är det fortfarande jäkligt ljust på kvällarna.



Så även om jag saknar mystiken med stjärnorna och månen så får jag vänta till augusti på det ;)



Mörkret och augusti är mysigt, även om en del aldrig skulle erkänna det.

2009-07-10 @ 14:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0