God morgon

Sitter här med kaffekoppen i högsta hugg.
Vaknade faktiskt antagligen på helt fel sida idag.. och det är inte kul.
Så nu måste jag fundera på det ett tag..
Man kanske skulle hälsa på en kompis också, som också heter Madde, fast inte Madde H. :)

(Ska bara fundera gumman, och känna efter lite, vaknade med ... eller ja, vi pratar om det sedan :)

Roligare saker nu, ungefär det här funderar jag på att ha

Bild från Google


Fast jag vill ha lite annorlunda textformat, mer till kalligrafi hållet. Och iomed jag ska ha 5 latinska citat kommer de ju gå ut mer på sidan och kanske inte gå lika långt ner som på henne.
Vad tror ni?? Blir det bra kanske?? :)

Nu ska jag fundera på lite saker. Och om jag bara kommer på hur man kan formulera det på bloggen utan att lämna ut sig för mycket så berättar jag sedan kanske

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Madde K

Fundera på tjejen, hör bara av dig om hur det blir :) hade varit trevligt iaf, hade kunnat laga middag ihop :) hoppas allt är okej. kramar!

2009-07-19 @ 11:40:26
URL: http://pixiebob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0