God förmiddag

Hoppas allt är lika bra med er som det är med mig.
Vaknade någorlunda pigg och utvilad, förutom riktigt stel i ryggen (sovit i exakt samma ställning hela natten) så någon som är bra på massage kan ju alltid ringa ;)

I annat fall, jag håller på att göra mig iordning för att åka och hälsa på Monica nu :) Dricka lite kaffe och så.. Hälsa på hästarna också, då jag saknar dem

Senare kanske jag kommer besöka en av mina kusiner som är här nere på besök, men det märker jag..
Efter det ska jag faktiskt ta mig till något slags gym för vidare information om just träning.

Ikväll kommer ju min kära sambo-for-the-week :)

Känner att jag har en duktighets-dag idag då jag redan fått en massa ´viktigt gjort.

Kommer ha med mig kameran idag (tror jag) så därför blir det bilder senare, dock tänker jag inte anstränga mig och sminka mig, men det får ni överleva.

(Hoppas ni hade trevligt igår J och att filmen var bra) :)

Kommentarer
Postat av: joanna

Tjing beccis, JA absolut vi hade det super kul - filmen var hysteriskt rolig, tror aldrig att jag har skrattat så mkt i en biosalong som igår ^^.

men dock så var jag ju oxå efter 2glas Sain tropez så det kan ju kanske förklara lite min lätta humor, men se den när du kan :D

du får hänga på nästa gång vi alla ska ut :). kram kram

2009-07-14 @ 15:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0