Diego och Patrik

Varit och tittat på kattungar idag.. 6 veckor gamla och sååååå söta..

Så, har till och med tingat två stycken, som jag döpte till Diego och Patrik.
De såg nämligen ut som en Diego och en Patrik

Detta är alltså Patrik


Här är Emmah med tror det är "Tiny" (MADDE!!)


Här ligger först Diego, sedan Patrik i mitten, sedan Tiny


Lilla PAtrik


Söta Diego
 

Så grymt söta :)

Så det är ungefär det jag gjort idag..
Nu ska jag knäppa igång en film och sticka lite på tröjan I´m making for Emmah :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

naw vilka söta ulltossar :) bestämt dig? glöm då inte att vaccinera dem när du får dem (om de inte redan är det förstås) och sedan kastrera dem när de är ca5-6 månader :D kram

2009-07-20 @ 23:52:40
Postat av: Madde K

eh, mitt inlägg var det där ja

2009-07-20 @ 23:53:18
URL: http://pixiebob.blogg.se/
Postat av: Magnus

Nog för att jag är allergisk, men söta små kreatur det där.

2009-07-21 @ 03:59:22
Postat av: Jasmine

Åhhh vad underbara de är :-))) Emmah ser också väldigt nöjd ut :-) Kram Jasmine

2009-07-21 @ 06:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0