Mitt nyår

Så, då ska man fixa lite bilder, men tydligen var de flesta bilder dåliga så ni får vadni får:)

Vi åt, hummer, biff, potatis, såser, underbar sallad, och en helt fantastisk efterrätt som jag ska tvinga Jeffie att ge mig receptet på.
Sedan var det sing-star, har inte tyckt att det var roligt innan, men igår, ojojoj vad vi sjöng, fast jag vet nte om det var så bra för ibland ylade någon av hundarna till nästan som av smärta:S

På 12 slaget badade jag tunna, det var varmt, nästan för varmt men otroligt skönt och häftigt att titta på raketerna samtidigt. Öl gick åt också



Det var så varmt från början att vi fick hälla i iskallt vatten för att försöka kyla ner vattnet.


Thess var ju chaufför. tidigare under kvällen spleade vi sing-star, och och thess spelade i samma lag och vi hade så roligt allihopa, vi vann ju också så


Jag och Emmah, både hon och jag har sånna ögon  som gör att vi alltid får röda ögon på bild. Vi håller i en bebis här, men ville inte ha med bebisen av respekt för föräldrarna.


Sedan skulle vi köra Matilda till en fest ute på landet, och det tog ett bra tag innan vi hittade dit, när vi ändå var där gick vi också in.
Det roliga med små samhällen är att man alltid träffar någon man vet vem det är, eller som vet vem man är, eller vilka ens syskon är. Ibland är det jobbigt när folk vet så mycket om en, men igår vad det kul.
Matilda gav mig öl hela tiden, eller erbjöd sig sin öl hela tiden, det känns idag i huvudet kan jag säga, har en liten misstanke om att hennes plan var att få mig riktigt full, hmmm 
Träffade en jätte söt kille, haha, eller flera, men de var en aning för unga för mig, men alltid kul med uppmärksamhet;) haha Kul var det iallafall och jag tror inte vi var hemma förräns klockan 4, och jag tror inte jag haft en så bra nyår på länge.


Idag har Emmah varit jätte snäll och verkligen låtit mig vila, den ungen är verkligen, verkligen underbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0