My night

Kvällen blev helt underbart lyckad. Hade så kul
I had so much fun tonight, and everything was great.

Här kommer en massa bilder
Here is alot of pics.

Jag och Jennica på puben, vi drack någon specialdrink, smakade bra
Me and Jennica at the pub, we drank some specialdrink, it tasted good

  
Allihopa samlade i trupp
Everyone get togheter


Bartendern/chaffören. Det var han som gjorde drinkarna till oss på puben och körde oss senare.
The bartender/the driver. It was he who made the drinks at the pub and then drove us
  
Jag och Jennica med varsinna drinkar, smakade gott, riktigt gott
Jennica and I with drinks, tasted good, real good


På reasturangen, riktigt god mat, åt tills det gjorde ont i magen på mig.
On the reasturant, really good food, I aet untill my stomach hurted

 
Nicco, han som bjöd mig på allt.. TACKAR TACKAR'
Nicco, he invited my and paid for everything, THANKYOU; THANKS
 
Efter maten ska man egentligen allti ha tandtråd i väskan, men det hade jag glömt, men tur nog fanns det tandpetare:)
After dinner, you should allways have tooth floss with you, but I forgot that, fortunatley they hade tooth picks there:)


Efteråt åkte vi hem och sjöng singstar, High School musical. Jag vann, jag och Jennica, men jag är grym på det då jag kan alla sånger till filmerna. Älskar de filmerna.
Hade en riktigt trevlig kväll och det tackar jag för.

Glöm inte att Jennica har en blogg som ni hittar här.

Afterwards we went home and sang "singstar" High School Musical. I wan, or Jennica and I wan, but Im cruel on that cause I know all the songs cause of the movies. Love thise movies.
I had a great night and I, thankfull for that

Dont forget Jennicas blog
here

Sov gott allihopa och jag önsker er alla ett bra liv med många drömmar upfyllda
Good night everyone, and I wish you a great life with alot of dreams coming true

Kommentarer
Postat av: michaela

rolig blogg! :) söt dotter

2009-01-11 @ 09:15:22
URL: http://michaelagustavsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilken söt blogg!

2009-01-11 @ 10:31:15
URL: http://surasani.blogg.se/
Postat av: Anonym

älskar roosa .. så fin blogg :D

2009-01-11 @ 12:33:53
URL: http://kkimberlys.blogg.se/
Postat av: Madde

Oj, Nicco honom har jag inte sett på år och dar XD, inte Affe heller för den delen hehe. Hoppas ni hade skoj :)

2009-01-13 @ 10:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0