My bathroom and the damn sink

Jaha, tänkte den nytränade, och nyduschade Rebecca när navel smycket flög ner i handfatet.
"Tur man inte är den som är den"
Hämtade en hink och in under handfatet flög jag. Tänkte att det här ska varje tjej kunna klara av. Började skruva efter en stunds tittande och fick loss allt skruvar. Men, det där röret har antagligen inte blivit lossat sedan huset byggdes på 70-talet, så jag fick inte av det. Jag drog, blev arg, försökte. Men nej, det satt där det gjorde.
Så nu ska jag sitta här och vänta på en stark människa som kan hjälpa mig med det där.


Well, thought the new trained and new showered Rebecca when the bullybutton jewelry went down in the sink.
fortunately Im not the one to be just the on.
Downloaded a bucket and under the sink I flew. Thiught that this could a girl handle. Began to do something after Ive been watching al the pipes for a while. Got everything of, but the pipe havent probably been moved since this house was made in the 70`s so I couldt take it off. I pulled, I became angry, tryied, but no, the pipe was still there, stuck.
So now Im going to sit here and wait for someone thats stronger than me and who will help me.


Its not my bathroom, just so you know:)

Inte mitt badrum bara så ni vet:)

Nu ska jag äta fruksallad o titta på film.
Vi hörs imorgon allihopa:)


Now Im about to eat fruit sallad and watsh a movie.
I write more tomorrow:)


Kommentarer
Postat av: sannie

2009-01-17 @ 23:24:40
URL: http://sannieschutt.blogg.se/
Postat av: Liene

sv: glad att höra att du fick inspiration av min outfit:D verkligen.

2009-01-17 @ 23:37:37
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Niina

Haha jasså, vad påhittig du är! :)

Ska testa med mina två par leggings i morrn.. hihi



NAtti natti!

2009-01-18 @ 00:27:23
URL: http://replaymaniac.blogg.se/
Postat av: camilla

gömmer sig mycket mindra trevliga saker där nere i dom röran kan jag säga... blä & tvi... köp en ny piercing .... haha ...

2009-01-18 @ 06:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0