My evening on a friday

Jag har varit hemma hos min kompis Madde ikväll, hade riktigt kul och trevligt. Madde har jag känt sedan jag var 15 och jag tror hon är den kompis som jag har haft kvar längst. Kul och träffa hennes kompisar med, alla var så trevliga. *vinkar*

Ive been with my friend in her home today, had a fun and nice time. Ive known Madde since I was 15 and I think she´s the friend I known for the longest time. Nice to meet her friends too, and everyone was so nice *waving*

Har en massa bilder, eller några på kvällen, Emmah var också med:)
Have alot of pictures, or some, Emmah was with us too:)

Alkoholfria drinkar till mig och Emmah
Non-alkoholic drinks for me and Emmah



My dear friend


Her cats had never meet a little human before, (a child) so they were really confused about her.
Hennes katter hade aldrig träffat en liten människa innan (ett barn) så de var riktigt förvirrade/förvänade över henne.

Min söta bebis, hon lekte att hon var en katt/ en kanin/ en hund och fick alla att klappa henne
My cute baby, she was pretending she was a cat/ a rabbit/ a dog and made everyone pat her


We played "sing star" Did you know I could sing, I rocked, or maybe not. Good thing I cant hear myself when I sing
Vi spelade "sing star" Visste ni att jag kunde sjunga, jag rockade, eller kanske inte. Tur att jag inte kan höra mig själv.


He in the middle is Maddes boyfriend, from England. But he moved here couse of her:) thats sweet is it not?
Han i mitten är Maddes pojkvän från England. Men ahn flyttade hit på grund av henne. Det är gulligt, är det inte?

They could sing almost every song, and they won like every time (but I think they are practising at night, alone)
De kunde sjunga nästan varenda sång, och de vann typ varenda gång (men jag tror de övar på nätterna, ensamma)


Emmah and me. I dont have to say any more
Jag och Emmah. Jag behöver inte säga mer


Emmah fell asleep on the floor
Emmah somnade på golvet


Madde ska lära mig spela WOW någon dag, så jag ska bli expert på det sedan är min plan, kanske, om det är kul.
Kvällen blev riktigt bra, även fast jag inte höll på att hitta dit från början:)
Kul att göra något sånt här en fredag, och kul att vi fick komma. Tack Madde och James:)
Trevligt att träffa er andra med.
Nu ska jag sova
Kram / kram

Madde is going to teach me play WOW some day, so Im going to be an expert, thats my plan, maybe, if its fun.
The evning was really good, even if I had a hard time finding the way in the begining.
Fun to do something lika this on a friday, and fun we could come. Thanks Madde and James:)
Nice to meet the rest of you too.
Now Im off to bed
Hugs / Hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0