I want to go to..

Jag har alltid velat åka hit, till dessa 3 olika ställen, eller jag har redan varit på ett utav dem, men jag vill åka dit igen.
Kan ni gissa vart?

I have allways wanted to go here, to these 3 places, or I have already been to one of them, but i want to go there again.
Can you guess?


Place 1)
Hint: Somewhere in Europe

Ledtråd: Någonstans i Europa


Place 2)
Hint: I have already been theire and I have family there

Ledtråd: Jag har redan varit där och jag har släkt där



Place 3)
Hint: I think they used to try find gold there

Ledtråd: Tror de brukade leta guld där



Jag svarar senare
Nu ska jag och Emmah gå en promenad

I answer later
Now Emmah and I are going for a walk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0