Someday I will

Iomed min kamera fortfarande inte fungerar iomed batterierna och den jag fick låna inte heller har batterier så blir de inga nya kort.
Ni får nöja er med några gamla bilder från en utekväll jag och min kära syster Thess var på


Becouse my camera still doesnt work and the one I borrowed needs new batteries so isnt there any new pictures.
You have to be satisfied with some old pictures from a night out with me and my dear sister Thess.


 



Spegeln var lite smutsig på den puben så därför ser bilderna kanske lite konstiga ut.

The morror on that pub where dirty so thats why the pictures maybe looks funny.

Annars har dagen idag varit bra, fått en massa gjort utan samma stress som igår, och imorgon ska jag till skolan för att lära mig ha en sociologisk blick.
Har inte fått tag i skolböckerna än, men de kommer nog om en vecka.
Ska snart titta på en film tänkte jag, men kan inte riktigt bestämma mig för vilken.

Otherwise everything today has been good, had alot of stuff done without the stress I had yesterday, and tomorrow Im going to school to learn have to have a sociological gaze (sometimes I dont understand the translatior, gaze? anyway)
Havent got my schoolbooks yet, but they are coming in a week i think.
Soon Im going to see a movie I was thinking, but I cant decide which one. 

Ibland för vissa småsaker blir jag riktigt glad, ja, även för stora saker också, men det var så länge sedan något stort hände mig. Jag önskar bara av hela mitt hjärta att Emmah får ett bra liv och blir lycklig, samt att jag fortsätter vara lycklig, men vill nli ännu lyckligare.
En sak kommer ju bli lägenheten, ska bli skönt att få helt mitt eget tillsammans med Emmah. Visserligen bodde ju jag och Emmah 2 år själva i Helsingborg, men där trivdes jag ju inte riktigt så. När skolan är färdig här så flyttar jag ifrån Laholm också, vet bara inte vart jag vill flytta istället.
Får komma på det snart.

Sometimes, really small things can make me so happy, yea of course bog things too, but it was awhile big things happend to me. I just wish with all my heart that Emmah have a great life and becomes happy, and that I continue to be happy, nut I wanna be happier.
One thing is going to be my appartment, its going to be nice to have my own with Emmah. Although I lived by myself with Emmah for 2 years in Helsingborg, but I didnt liked it there so I moved back. When school is done Im moving away from Laholm too, just dont know to where I want to move instead.
Have to figure that one out soon.

Jag vet att jag vill resa mycket, London önskar jag att jag kunde besöka, Skottland, Irland, älskar de dialekterna. Det finns bara så mycket att se i världen. Jag vill inte fastna någonstans för resten av mitt liv, och jag vill visa Emmah allting.

I know I wanna travel alot, London I wish I could visit, and scottland, Irland, love these accents. There are just so much to see in the world, I dont wanna be stuck somewere for the rest of my life. And I wanna show Emmah everything.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0