En dag som alla andra

Hej hej allihopa! En lång dag idag, men tror att det gick rätt bra i skolan faktiskt.
Hann med att äta sushi idag, varit sugen på det i evigheter, och gott var det. Tack Joanna för sällskapet
Kunde tyvärr inte ta något kort för min kamera har börjat bråka med mig.
Batteriet dör hela tiden ändå bytte jag igår.

Hey heu everyone. Its been a long day today, but school wnt well actually.
Even had time for some sushi today, been longing for that like forever and it was so good. Thanks Joanna for the company.
Couldent take any pictures cause my camera has been messing with me.
The battery dies all the time and yet I changed battery yesterday



Har jag berättat om killen som ville gifta sig med mig för 60.000 euro?
Han ville flytta till Sverige så..
Visst var det frestande, tänk vad mycket jag hade kunnat göra för de, betala min CSN skuld osv, men ibland är det rätta att göra det svåra valet. Även om det lätta valet kan vara ack så frestande.
Men jag sa nej till honom, jag gifter mig inte för pengar, jag gifter mig för kärlek, men om han har pengar är ju det ok;)  (och om han är snygg)
Men det viktigaste är nog respekt, och att man låter varandra vara fria. Jag hatar känslan av att känna mig fast och jag vill ha möjligheten att kunna följa mina drömmar, och han ska ha möjligheten att följa sina drömmar.

Have a told you about this guy that offered me 60.000 euro for merrying him?
He wanted to move to Sweden so..
Tempting, of course, think about how much I could do for that money, pay my school debt  and so on, but sometimes doing the right thing is doing the hard choice. Even if the easy choice is so tempting.
But I told him no, I dont merry people for money. I merry someone for love, but if he has money its ok;) (And  if he´s good looking)
But I think the most important thing is respect, and you let each other be free. I hate feeling stucked with someone and I want to be able to follow my dreams, and he should be able to follow his dreams.

Kommentarer
Postat av: camilla

känner en tjej som faktiskt gifte sig och fick betalt ... ha ha .. otroligt att hon vågade... jaja allt gick bra han fick stanna i sverige och dom e skilda .... hon har inget mer med han att göra så det slutade ju bra ,,, men det kan nog gå åt helvete med när man gör något sådant .. bättre och vara fattig då... pengar tar ju slut .... å vad har man då?? kanske en galen man efter sig,, nä fy...

2009-01-17 @ 07:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0