Lycka and Happiness

God morgon. Jag måste ha världens sötaste dotter, för idag har hon låtit mig halv sova, tills ja, nu. Har självklart gått upp och gett henne frukost och så innan och hjälpt henne med diverse saker. Men därimellan har jag kunnat ligga och vila. Hur många kan göra så när man har barn?
Jag är så fruktansvärt tacksam för min familj och mina vänner. Inte alla har det priviligiet och det är jag medveten om. Å andra sidan har mitt liv verkligen varit en bergochdal bana, och jag är rätt säker på att den inte stannat än, för det har tagit mig att komma hit, och kunnat göra mig av med vänner som suger energi eller inte tillför något i mitt liv.
Det är inte ofta man vaknar och är helt lycklig, men just idag är allt helt perfekt, och jag är helt lycklig och tacksam över allt jag har. Allt man har tvingats gå igenom har kanske i slutändan varit värt det. Ja, allt förutom en sak, min kompis död.

Hur ofta är det ni vaknar så, helt 100% lyckliga och allt är helt perfekt?

Good morgning. I must have the sweetest daughter ever, cause today she let me sleppt til, yea, til now. Of course Ive been up before, to give her breakfust and help with other stuff, but between that I´ve been able to sleep.
How many can do that when they have children?
Im so grateful that I have my family and my friends. Not everyone has it like that and i know that. On the other side, my life has really been lika a rollercoster, and Im pretty sure it hasnt stoped yet, cause its taken me awhile to get to here and been able to get rid of friends that takes energi or dont adds anything to my life.
Its not often you wake up and feel totaly happy, but today everything feels perfect and im totally satisfied and grateful for everything I have. Everything Ive been thrue maybe was worth it. Maybe, maybe everything except one thing, my friends death.

How often do you wake up, and feel 100% satisfied and everything feels perfect.

Kommentarer
Postat av: MIKAÄLA

hey, jag driver svärigets största dyselecksi-blog och jöst nu har jag en tevling, med en laptop i valfri ferg som pris :-)



låter det inte spenande?



isofall kika in här: http://cindirellas.blogg.se/2009/january/tevling-big-tevling.html



du kåmmer inte ångra deg!!



/MIKAÄLA

2009-01-11 @ 13:31:37
URL: http://cindirellas.blogg.se/
Postat av: Paulina

Man ska vara tacksam för sin familj och sina vänner :) I am too!

2009-01-11 @ 14:15:28
URL: http://paoulina.blogg.se/
Postat av: Emma Gynning

HA en fortsatt bra söndag!

2009-01-11 @ 14:55:40
URL: http://frokengynning.blogg.se/
Postat av: Julia

hoppas du får en bra dag!

2009-01-11 @ 15:38:09
URL: http://jsomijulia.se
Postat av: camilla

Kan säga att jag har lärt mig en sak de senaste åren att ,,, Familjen Rebecka det e den viktigaste i livet när det väl kör sig riktigt i livet ... Senastwe åren har inte varit lätta i mitt liv .. många så kallade vänner har jag precis som du tagit bort ur mitt liv för de har bara fått mig att må dåligt ... många trogn avänner har jag kvar och dom är helt enkelt ovärderliga ... Min familj hade jaginte överlevt utan i det kaos och i de hotbilder som finns och funnits i mitt liv de senaste åren .,.. kommer aldrig kunna tacka dom tillräckligt å jag vet att de e inte tack dom vill ha ... de enda dom vill är att jag och barnen har ett gott å lungt liv ... Familjen ska man vara rädd om... Trogna riktiga vänner finns det inte gott om .. men de finns och det är en ovärderlig skatt... ha det gott

2009-01-12 @ 05:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0