Typsikt

Fasiken säger jag (även fast jag i normala fall inte svär)
Jag och några till i min klass har självklart missat att anmäla oss till vår tenta som är på onsdag om en vecka.
Försår ni vad detta kan innebära för mig?
Jag kommer bli återbetalningsskyldig, jag kommer bli jätte fattig, skuldsatt och om ekonomikrisen slår igenom kommer jag bli hemlös med Emmah på armen och hon och jag kommer stå tiggande på gatorna. Där kommer ni se oss, i mörka hörn, men smutsiga och trasiga kläder och folk kommer undvika oss.
Jajamen, livet är slut!!
Varför detta då? Ja, för det första blev vi nog bortskämda förra året då vi slapp anmäla oss till tentor, vi behövde bara dyka upp och göra dem, sedan kan man väll skylla på, hmm, julen och 300 andra saker att göra gällande skolarbete vilket gjorde att man glömde något så viktigt som tenta anmälning, mer att skylla på då, ja jag är iallafall inte ensam om att kanske inte göra tentan iallafall, de andra var tydligen lika slarviga som mig

*Dunkar huvudet hårt i väggen av irritation*

Positivt tänkande nu: Jag ska försöka lösa detta på måndag, om inte så trampar jag dit på Onsdag iallafall och kräver att få göra den, jag kan alltid författa ett personligt brev till CSN, eller så får jag hoppa av skolan för tillfället och jobba. Back-up planer finns. Alltid bra,
Nej men det här ska lösas, jag fixar det på något sätt.

Ska bara komma på i vilket gatuhörn här i lilla staden man kan tigga ihop mest pengar i

Suck/Ciao/Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0