Today is the new beginning of today

Jag såg "A cinderella story" igår, och jag kom ihåg att jag brukade älska att dansa, men varför slutade jag? Varför slutade jag göra någotning jag älskade att göra så mycket, något som jag fortfarande älskar att gära. Gissar att det bara är att börja igen.

I saw "A cinderella story" yesterday, and I remember that I just to love to dance, but why did I stop? Why did I stop doing something I justed to love so much, something I still love doing. Guess I just need to get started again.

Jag blir irriterad på människor som bara tar och tar och alltid räknar med mig, blir irriterad på mig själv också för att jag alltid ställer upp, tillochmed när jag egentligen inte kan, kanske är det för att jag tror det är enda sättet för folk att gilla mig? Men jag orkar inte snart, hmm... måste ändra mitt liv lite.

I get irritaded on people who just takes and taked and allways counting on me, gets irritaded on myself too couse I allways there, doing it, even if I cant Im doing it, maybe couse I think thats the only why for me to make people like me. But I cant do it anymore soon, umm... need to change my life for a bit.

Ok, dricker kaffe, på med lite smink och iväg till skolan. Vad ska ni göra idag?
Jobb och så eller?

Ok, Im drinking coffe, on with some makeup and then away to school. What are you doing today. Work and stuff ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0