Today and cats

God morgon allihopa och hoppas allt är bra.
Jag vaknade upp och känner mig förskyld, men jag är aldrig sjuk länge eller ofta så det kommer nog bli bra till imorgon eller något.
Vad ska ni göra idag?
Jag ska göra stallet och ikväll ska jag till en kompis som vi ska fira. Där imellan ska jag hinna med att äta, duscha och göra oss iordning.
Det är inte bara och bara med barn, man får aldrig ha för mycket planerat för då får man stressa som bara den, och blir på dåligt humör.

Thess och hela familjen åker ju till Gambia imorgon, eller på Måndag, men de åker redan idag uppåt i landet så jag ska vara kattvakt. Får se hur det går, men det ska väl bli lite kul kanske.


Good morning everyone and I hope everything is great.
I woke uo with a cold, but Im never sick for a long time or often, so tomorrow or something everything is going to be better.
What are u up for today?
Im doing the stable and tonight Im celebrates I friend. Between all that Im going to eat, take a shower and make us ready.
Its not just to have kids, you can never plan to much couse then you need to stress the whole day, and then youll be in a bad mood the rest of the day.
Thess and the rest how the family are going to Gambia tomorrow, or monday, but they are going up in the contry today, so Im going to guard the cat. Lets see how thats going, but maybe its going to be fun.


Kommentarer
Postat av: Niina

Hoppas du får en trevlig kväll o tänk att stressen inte är nödvändig, eller man kan ju försöka undvika den iallafall! =)

Söt kissemiss..



KRAMAR!

2009-01-17 @ 12:50:23
URL: http://replaymaniac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0