To and in my bed

Nu ska jag krypa ner i sängen och lägga mig för natten.
Har precis duschat och orkar inte borsta håret.
Jag som alltid är en nattätare har tagit 2 äpplen som ligger här bredvid mig i sängen.
Ett stort glas med vatten finns också här, men den står bredvid, inte i sängen.

So, now Im going to bed for the night
Just had a shower, and I didnt brush my hair.
I allways been a night eater, so besides me lies 2 apples next to me in bed.
Have a big glas of water too, but that stands not in the bed


 

Vad brukar ni sova i?
Jag sover ofta naken, eller med gamla t-shirtar på man samlat på dig från sina ex. ;) och ja, lite allt möjligt, tröjor osv
Skulle vilja ha en mysig pyjamas iallafall.

What do you sleep in?
I sleep often naked, or in old t-shirt I collected from old ex, and yes, a little bit of everything, sweaters and so on.
Would like to have a cozy pajamas anyways.

Slepp well and dream about wonderfull things

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0