The stable and...

Faktiskt en bra lördag, även om det inte har hänt så mycket, än.
Tror det kommer hända mer ikväll när jag ska ut och äta med kompisgänget.
Man vet ju aldrig vad som kommer hända:) Hehe
Min syster är snäll och ställer upp som barnvakt. TACK Thess!!
Men jag räknar med att jag ska upp tidigt imorgon med Emmah så det blir varannan vatten ikväll

Actually, I had a good saturday so far, even if I havent done so much, yet
I think more things will happen tonoght when Im going out to eat with my friends.
You never know whtas going to happend:) hehe
My sister is nice, shes the babysitter,
THANKS THESS!!
But I expect to wake up early tomorrow with Emmah, so its going to be every other water
 tonight

I stallet gick det bra, fick allt gjort rätt fort, så här ser jag ut i stallet. Grymt sexigt, eller inte
Everything went well in the stable, did everything pretty fast,  this is how I look. Sexy, or not, hehe



Vi har två hästar i stallet, och den ena är min, men jag rider inte så mycket längre. Har inte tid och det är för kallt ute.
Men är här nästan varje dag för att mocka

We have 2 horses in the stable, and one of them is mine, but I aint riding so much anymore. I dont have the time, and its to cold outside. But Im here and cleans almost everyday.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0