The healthy me

Den hälsosamma jag: Nu ska jag alltså dansa en stund, träna magen och hoppa hopprep. Måste få röra lite på mig känner jag.

The healtyh me: Now Im about to dance for a while, workout my stomach and jump jumpingrope. Need to move my body.

  

Alltid kul att dansa, och det är bra träning med. Bra music i öronen och helt plötsligt orkar du mycket mycket mer.

Efteråt ska jag basta. Även om jag egentligen inte tycker det är jätte skönt att sitta där och svettas hejdlöst så är det skönt med värme, och bra för huden.:)


Allways fun to dance, and its a really good workout too. Some good music in the ears and suddenly you can hold on much much longer.

Afterwards Im going to sit in the sauna. Even if I dont enjoy sitting there so much, completely sweaty, so is it nice with the heat, and its really good for the skin:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0